Najczęstrze pytania

Jaki rodzaj podróży i wydarzeń organizujemy?

Jesteśmy butikową agencją turystyczną. Organizujemy podróże w różne regiony świata dla grup indywidualnych, podróże rodzinne oraz wyjazdy firmowe. Specjalizujemy się w przygotowaniu podróży do Ameryki Łacińskiej w tym przede wszystkim do Argentyny, Chile i Brazylii. Organizujemy także wyjazdy firmowe oraz eventy firmowe w Polsce i zagranicą.

Dlaczego warto zdecydować się na podróż z nami?

Agencja RIMAC TRAVEL działa na rynku od grudnia 2012 roku. Stawiamy na jakość i spersonalizowany rodzaj obsługi. Dostarczamy produkt szyty na miarę w oparciu o oczekiwania i preferencje klientów. Elastycznie odpowiadamy na Twoje potrzeby.

Czy korzystając z naszej pomocy zapłacisz mniej czy więcej?

Cena naszych wyjazdów może się różnić od innych „podobnych” bo:
- mamy zniżki agencyjne w wielu miejscach,
- większość świadczeń rezerwujemy bezpośrednio u dostawcy,
- pracujemy zwykle na wyższym standardzie hoteli (min. ****),
- podróżujemy w małych grupach (już od 2 osób!),
- proponujemy lepsze i ciekawsze miejsca (nie kierujemy się ceną),
- cena wycieczki nie ma ukrytych kosztów dodatkowych,
- płacisz za prywatną obsługę nie infolinię,
- jesteśmy do dyspozycji przez cały czas pracy na programem i jego realizacji,
- masz do dyspozycji przewodników i transport na wyłączność.
w końcu bo cenimy sobie jakość nie ilość.

Jak wygląda proces rezerwacji?

Pierwszy etap to ustalenie programu wyjazdu i potwierdzeniu kosztów realizacji. Następnie podpisujemy umowę na organizację wyjazdu turystycznego/firmowego/eventu i wystawiamy fakturę na płatność zaliczki. W umowie ustalamy pozostałe warunki płatności i współpracy. Program wyjazdu stanowi załącznik do umowy.

Czy posiadamy wymagane dokumenty do organizowania podróży?

Tak, agencja RIMAC TRAVEL posiada wszystkie wymagane prawem dokumenty uprawniające do organizacji wyjazdów turystycznych i imprez firmowych na całym świecie. Oprócz niezbędnego doświadczenia w branży posiadamy także polisę ubezpieczeniową oraz wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki Urzędu Marszałkowskiego. Szczegółowe dane znajdziesz w zakładce kontakt.

W jaki sposób najlepiej się z nami kontaktować?

Do Waszej dyspozycji oddajemy ogólnego maila [info@rimac.com.pl]. Można do nas też zadzwonić lub napisać na WhatsApp. Szczegóły w zakładce kontakt.

Na czym polega koordynacja podróży przez agencję?

Jeśli nie ma nas na miejscu wówczas otrzymujecie numery kontaktowe czynne przez całą dobę. W trakcie Waszego pobytu jesteśmy w ciągłym kontakcie z przewodnikami lokalnymi. Robimy odprawy biletów lotniczych. Polecamy też ciekawe miejsca lub restauracje do odwiedzenia na trasie Waszej podróży. Reagujemy w sytuacjach nagłych. Ostatnio dobrze sprawdzają się też tworzone przez nas grupy na WhatsApp, które są źródłem wymiany informacji.

Jakich informacji potrzebujemy do przygotowania wymarzonej podróży?

Do podstawowych informacji, które pomogą nam przygotować wyjazd marzeń należą:
- ilość uczestników i czas realizacji (od – do),
- budżet przeznaczony na realizację wyjazdu,
- miejsca jakie chcemy odwiedzić,
- wymagania dotyczące hoteli (standard, rodzaj – rodzinne/butikowe/sieciowe),
- świadczenia jakie mają być ujęte w cenie realizacji (czasem zdarza się, że nasi klienci np. wykupują bilety lotnicze sami),
- Wasze zainteresowania i sposób podróżowania,
- inne ważne dla Ciebie elementy wyjazdu.

Masz pytania?
Napisz do nas Zadzwoń do nas